Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

Ειδήσεις και Αργίες

Ειδήσεις και Αργίες

Γιατί το ότι το Πάσχα σουβλίζει ο κόσμος αρνί και πηγαίνει στην εκκλησία είναι νέο και πρέπει να κατακλύζει τα δελτία ειδήσεων των ανόητων και αγράμματων δημοσιογραφίζοντων που λυμαίνονται την τηλεόραση???

Γιατί το πέταγμα του αετού την Καθαρή Δευτέρα, το να πάμε για μπάνιο το καλοκαίρι, τα κάλαντα τα Χριστούγεννα όλα αυτά είναι νέα που προηγούνται όλων των άλλων????

Γιατί να δούμε σε όλες τις πόλεις και τα χωριά πώς σουβλίζουν το αρνί??? πού είναι το νέο???

Κανείς δεν σκέφτεται σε αυτή την χώρα??? κανείς δεν θέλει να ξυπνήσει από την αντιγραφή του διπλανού του ανίκανου???

3 σχόλια:

  1. Το ότι ο κόσμος το Πάσχα -σουβλίζει- αρνί και αυτό η ελληνική κοινωνία το θεωρεί «νορμάλ» δεν σε κάνει να ανησυχείς!????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ή κακώς το να τρεφόμαστε από τα ζώα θεωρείται νορμάλ. Αν δεν σκοτώναμε τα ζώα για οποιδήποτε λόγω (τροφή, ένδυση κλπ) τότε και το σούβλισμα είναι κακό. Το να φοράω δερμάτινα παπούτσια ή να έχω δερμάτινο τιμόνι στο αυτοκίνητό μου κια ν με πειράζει το σούβλισμα το βρίσκω υποκριτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια φορά είχαν έρθει σπίτι μου για μία δημοσκόπηση και μεταξύ των ερωτήσεων που μου τέθηκαν ήταν και το "Ποιο θεωρείτε σημαντικότερο πρόβλημα στην κοινωνία μας σήμερα;".

    -Πες το πρώτο που σου έρχεται στο μυαλό, με παρότρυναν.
    -Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό; ...η ηλιθιότητα.

    Αφού καταγράφηκε η απάντησή μου ρωτάω:
    -Αλήθεια, ποια είναι η απάντηση που δίνουν συνήθως σε αυτήν την ερώτηση.
    -Η ανεργία, μου λένε.

    Θυμάμαι ότι είχα νιώσει πολύ εκτός τόπου και χρόνου. Ο κόσμος έχει πραγματικά προβλήματα κι εγώ περί άλλα τυρβάζω, κάθομαι και περιφρονώ το πνευματικό του επίπεδο, σκέφτηκα. Κι όμως αν ορισμένοι που επιλέγουν να ναρκώνουν το μυαλό τους με ηλιθιότητες ξυπνούσαν και συνειδητοποιούσαν την κατάσταση στην οποία βρίσκονται πιστεύω ότι πολλά θα μπορούσαν να αλλάξουν. Ενώ με αυτό το πνευματικό ραχάτι που διαιωνίζεται στην Ελλάδα σίγουρα δεν μπορεί να περιμένει κανείς και πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή